Stort tack till alla bidragsgivare!


Insamlade pengar till sommarens inköp: 6300 kr
Insamlade pengar till julens inköp: 7300 kr


Ett stort TACK till alla er som bidrog till insamlingen till förmån för barnen på Lopselis. Ni är mina hjältar!

Summan för de båda insamlingarna slutade på 13600 kr. För de pengarna lyckades jag få så otroligt många bra saker till barnen på barnhemmet!


måndag 11 juli 2011

Vilnius och MEGA

Var ska jag börja? :D 
I helgen hade jag besök. Tiden bara rusade iväg när min fina sambo var här. I mitt förra inlägg ser ni även hur han ser ut. Jag fick hans godkännande att lägga ut bilden :D
Min sambo hade med sig lösgodis! Inte så lite heller, närmare bestämt två kg! Kommer rulla hem :D Tänkte faktiskt bjuda mina arbetskamrater på barnhemmet på riktigt gott godis! Förutom godis fick jag även två tidningar med korsord. 




I lördags var vi i Vilnius och igår visade jag honom runt i Kaunas. Vi besökte det största shoppingcentret i Kaunas, nämligen MEGA. Där finns, förutom en massa affärer, även det högsta marina akvariet i Baltikum. Det är även ett av de tio högsta akvarierna i världen. I akvariet simmar bland annat hajar! Här står jag och visst ser det ut som om hajen i Hajen-filmerna är precis bakom mig?!



På MEGA köpte jag massor till barnen på barnhemmet. Det blev kläder, leksaker, en cd-skiva och roliga partygrejer! :D










I Vilnius köpte jag en fin tröja och en supersöt tunika. I huvudstaden hittade jag minsann butiken Tiger! Där köpte jag lite smått och gott till mig själv :D




Imorgon skriver jag om denna dagens arbete på barnhemmet. Blir lite mycket annars. Har fått svar på mina frågor. Svaren får ni imorgon :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar