Stort tack till alla bidragsgivare!


Insamlade pengar till sommarens inköp: 6300 kr
Insamlade pengar till julens inköp: 7300 kr


Ett stort TACK till alla er som bidrog till insamlingen till förmån för barnen på Lopselis. Ni är mina hjältar!

Summan för de båda insamlingarna slutade på 13600 kr. För de pengarna lyckades jag få så otroligt många bra saker till barnen på barnhemmet!


torsdag 7 juli 2011

Tack fina vän!

Jag har inte glömt det, "bara" varit sjuk och inte orkat skriva. En fin vän satte in ännu mer pengar till insamlingen för barnen på Lopselis. Tusen tack, du vet vem du är :D

Och ja, det går ju faktiskt att göra det även om jag redan kommit iväg. Att bidra menar jag. Bara ni meddelar mig om att ni satt in pengar på kontot! Jag har tyvärr ingen möjlighet att kolla min internetbank här. Så ni som inte hann med att få iväg ett bidrag har chansen än! :D
Femtio kronor brukar de flesta ha över! Det blir nästan till ett par NYA skor till ett av barnen på barnhemmet! 


Nu ska jag vila mig, imorgon ska jag iväg till barnhemmet! Längtar! Med mig tänkte jag ha en påse med pussel och andra leksaker!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar