Stort tack till alla bidragsgivare!


Insamlade pengar till sommarens inköp: 6300 kr
Insamlade pengar till julens inköp: 7300 kr


Ett stort TACK till alla er som bidrog till insamlingen till förmån för barnen på Lopselis. Ni är mina hjältar!

Summan för de båda insamlingarna slutade på 13600 kr. För de pengarna lyckades jag få så otroligt många bra saker till barnen på barnhemmet!


torsdag 21 juli 2011

1-års firande med kaka, ballonger, popcorn och vindruvor

Just nu VRÄKER regnet ner, det blixtrar och åskar. Jag sitter här i sängen och är faktiskt lite rädd. Gillar inte när det åskar för mycket! Jag hade det dock på känn eftersom att dagen har varit så besvärligt varm! 
Undrar vad barnen gör nu och om de också är rädda hoppas jag att någon tröstar dem!

Två par nya batas till barnen!



Idag var jag och hämtade fotona på barnen som jag framkallat. De blev så bra! Jag köpte ett fotoalbum som jag satte alla bilder i. Tyvärr kan jag bara visa albumet. Albumet och bilderna lämnar jag över till personalen imorgon.


Ett av barnen fyllde 1 år idag! Det firades ute på gården med ballonger, kaktårta, apelsinjuice, en liten present och ett födelsedagskort. Idag hade jag även med mig vindruvor, popcorn och blöjor. Barnen får en halv banan varje förmiddag och jag tycker själv att bananer i längden är rätt tråkiga. Dags för lite annan frukt :D



Bad hanns med idag! Skoj! Det var så varmt att jag var nära på att själv hoppa i den lilla poolen med kläder på :D 

De sista pengarna hade jag tänkt handla för ikväll. Efter gårdagens inköp och dagens framkallning av bilder samt album återstår 578 kr att spendera. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar