Stort tack till alla bidragsgivare!


Insamlade pengar till sommarens inköp: 6300 kr
Insamlade pengar till julens inköp: 7300 kr


Ett stort TACK till alla er som bidrog till insamlingen till förmån för barnen på Lopselis. Ni är mina hjältar!

Summan för de båda insamlingarna slutade på 13600 kr. För de pengarna lyckades jag få så otroligt många bra saker till barnen på barnhemmet!


lördag 2 juli 2011

Vad gör man på en lördag om inte besöker favoritaffären :D

Nu ska jag snart promenera till min favoritaffär Maxima :D


Utanför Maxima hittar man de här gigantiska krukorna! 



När jag handlar idag får jag kanske fler klistermärken som jag inte har en aning om vad jag ska göra med :D




På vägen till affären passerar jag denna fontän. Flera gånger då det varit riktigt varmt har jag varit sugen på att hoppa i och svalka kroppen!





På paradgatan Laisvés aleja ligger min lilla lägenhet. En lägenhet närmre centrum får man nog leta efter :D







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar