Stort tack till alla bidragsgivare!


Insamlade pengar till sommarens inköp: 6300 kr
Insamlade pengar till julens inköp: 7300 kr


Ett stort TACK till alla er som bidrog till insamlingen till förmån för barnen på Lopselis. Ni är mina hjältar!

Summan för de båda insamlingarna slutade på 13600 kr. För de pengarna lyckades jag få så otroligt många bra saker till barnen på barnhemmet!


lördag 2 juli 2011

SKOR

Igår hittade jag fyra par skor! Jag var på Akropolis för att handla på Maxima och passade på att gå en tur i affärerna som säljer kläder och skor för barn. Jag är nöjd med resultatet. För cirka 290 kr fick jag fyra par skor. Det är verkligen passande att sommarreorna är igång för fulla muggar!


Den första bilden visar ett par skor med kardborreknäppning och som personalen på barnhemmet helst inte ville ha. Men skorna kostade bara drygt 40 kr och de fanns i storlek 19.






Imorgon tänkte jag måla de barnen som vill med ansiktsfärger. Det behöver inte vara något avancerat, en liten katt är enkelt att måla och tar inte särskilt lång tid  :D Igår passade jag därför på att inhandla ansiktsfärger.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar