Stort tack till alla bidragsgivare!


Insamlade pengar till sommarens inköp: 6300 kr
Insamlade pengar till julens inköp: 7300 kr


Ett stort TACK till alla er som bidrog till insamlingen till förmån för barnen på Lopselis. Ni är mina hjältar!

Summan för de båda insamlingarna slutade på 13600 kr. För de pengarna lyckades jag få så otroligt många bra saker till barnen på barnhemmet!


torsdag 7 juli 2011

Kläder

Hej igen :D

Ikväll känner jag mig väldigt mycket piggare! Jag har till och med varit och handlat. Gissa var? Just precis, på Maxima :D Tre klistermärken rikare!

Jag köpte en leksak till barnhemmet, två tröjor och två tunikor. Jag har nog bestämt mig för att jag även ska köpa lite kläder till barnen för de insamlade pengarna. Tycker att de förtjänar att bära något alldeles nytt och inte enbart ärvda kläder som passar si sådär. Vad tycker ni som varit med och bidragit till insamlingen om det? Fler kommentarer! :D

Två tunikor i olika storlekar. Pris per tunika: 18,50 svenska kronor! Vad tycks?




Två kortärmade tröjor. Pris per tröja: 26 kr. 





"Play and learn"-leksak. Förskolläraren visade förra veckan att de behövde fler sådana leksaker. Den ser lite skrämmande ut där den står på stolen, ser nästan levande ut :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar