Stort tack till alla bidragsgivare!


Insamlade pengar till sommarens inköp: 6300 kr
Insamlade pengar till julens inköp: 7300 kr


Ett stort TACK till alla er som bidrog till insamlingen till förmån för barnen på Lopselis. Ni är mina hjältar!

Summan för de båda insamlingarna slutade på 13600 kr. För de pengarna lyckades jag få så otroligt många bra saker till barnen på barnhemmet!


torsdag 30 juni 2011

Många tallrikar blir det

Kom precis hem från shoppingcentret Akropolis. Jag har nu gjort det dyraste inköpet till barnhemmet, runt 1000 svenska kronor. 
Idag råkade en liten pojke ta i sönder en tallrik och jag såg hur han rycktes bort från bordet för att ställas i skamvrån! Inget mer sådant om jag jag får bestämma! Jag köpte upp två butikers lager av bra tallrikar (sammanlagt 16 stycket) för barn. De har sugproppar på undersidan och är inte gjorda av porslin! De tål även att diskas i maskin. Förutom tallrikar köpte jag tre muggar med handtag, en hård boll som innehåller kulor som rullar samtidigt som bollen rullar. Svårt att förklara, bilder kommer upp imorgon, orkar helt enkelt inte lägga upp dem nu :D
Jag köpte även blommor i tyg, rejäla praktexemplar, som jag tänkte att alla ska få vars en när jag åker.

Nu ska jag lägga mig. Klockan är 22.02 här men bara 21.02 hos er i Sverige! Tänk på det :D

                                                                       

1 kommentar:

  1. Va bra grejer du köper! Va hemskt med skamvrå :( Hoppas dina fina prylar kan göra skillnad! Kramar till dig!

    SvaraRadera