Stort tack till alla bidragsgivare!


Insamlade pengar till sommarens inköp: 6300 kr
Insamlade pengar till julens inköp: 7300 kr


Ett stort TACK till alla er som bidrog till insamlingen till förmån för barnen på Lopselis. Ni är mina hjältar!

Summan för de båda insamlingarna slutade på 13600 kr. För de pengarna lyckades jag få så otroligt många bra saker till barnen på barnhemmet!


onsdag 1 juni 2011

Möte med föreståndaren

Nytt på barnhemsfronten:

Fick ett mail från föreståndaren Audrone. På morgonen den 27 juni ska vi träffas för att diskutera mina arbetstider på barnhemmet. Jag anländer på kvällen den 23 juni. Dagen efter, den 24 juni är det helgdag i Litauen. Som det ser ut nu har jag tre dagar då jag kan lära känna staden Kaunas innan arbetet sätter igång.

Under mitt första möte med Audrone tänkte jag prata om min insamling och ta reda på vad barnhemmet är i störst behov av.

Det är redan den 1 juni idag! Snart är jag på väg :D

                                            

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar