Stort tack till alla bidragsgivare!


Insamlade pengar till sommarens inköp: 6300 kr
Insamlade pengar till julens inköp: 7300 kr


Ett stort TACK till alla er som bidrog till insamlingen till förmån för barnen på Lopselis. Ni är mina hjältar!

Summan för de båda insamlingarna slutade på 13600 kr. För de pengarna lyckades jag få så otroligt många bra saker till barnen på barnhemmet!


onsdag 29 juni 2011

Barnvänliga skedar

Köp nummer 3:

Barnvänliga skedar. Idag la jag märke till att en del av barnen åt med klumpiga skedar och därför köpte jag fem skedar som jag hoppas fungerar mycket bättre! 




I affärer utomlands hittar man ofta många roliga saker! Vad sägs om de här tårtorna?




Lite gott till kvällen (se nedan, jag menar inte tårtorna) hade jag tänkt men jag blev mätt på de goda jordgubbarna jag började med :D


Party animals :D Påsen ska kanske ätas till helgen? :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar