Stort tack till alla bidragsgivare!


Insamlade pengar till sommarens inköp: 6300 kr
Insamlade pengar till julens inköp: 7300 kr


Ett stort TACK till alla er som bidrog till insamlingen till förmån för barnen på Lopselis. Ni är mina hjältar!

Summan för de båda insamlingarna slutade på 13600 kr. För de pengarna lyckades jag få så otroligt många bra saker till barnen på barnhemmet!


fredag 24 juni 2011

Lägenheten

Kom nyss hem från en liten mataffär som ligger alldeles i närheten. Jag tror att det knappt tog fem minuter att promenera dit! Super! :D

Första shoppingen gav följande resultat:


För endast 110 svenska kronor köpte jag läsk, vatten, juice, toalettpapper, våtservetter, duschkräm, chips, plastmuggar, bröd, mjukost, tre nektariner och fyra bullar fyllda med choklad och vanilj. Helt ok deal tycker jag själv :D


Här kommer bilder på lägenheten som tidigare utlovats:



Ingång från gatan, men balkongen är inte min. Rätt synd för det hade varit skönt med en liten balkong :D



En söt liten kokvrå. Undrar hur många middagar jag kommer tillaga här? ;)



Toaletten innehåller all lyx man behöver. Handfat, toalett och dusch:






Skrivbord med bra förvaringsmöjligheter. Ser ni de fina tulpanerna i plast? :D



Dubbelsäng minsann! Den var inte så skön, jag har svårt att sova i sängar som jag vet att andra okända människor legat i!



Konstigt! På bilden ser tv:n ut som en modell tjock. Men det är en plattis ;)




Utsikten från ett av fönsterna. Den finaste av utsikterna! :D




Min "ytterdörr". Välkommen hem till Louise :D




2 kommentarer:

  1. Vilken fin lägenhet! Den var faktiskt mysig, hoppas du kommer trivas! :)

    SvaraRadera
  2. Hög standard minsann! Det blir säkert bra att bo där! Lycka till! Tiden kommer att gå fort!!

    SvaraRadera