Stort tack till alla bidragsgivare!


Insamlade pengar till sommarens inköp: 6300 kr
Insamlade pengar till julens inköp: 7300 kr


Ett stort TACK till alla er som bidrog till insamlingen till förmån för barnen på Lopselis. Ni är mina hjältar!

Summan för de båda insamlingarna slutade på 13600 kr. För de pengarna lyckades jag få så otroligt många bra saker till barnen på barnhemmet!


lördag 18 juni 2011

Mycket ska hinnas med

Förutom att jag fått jobb som klasslärare till hösten, gjort en hårförlängning och försökt umgås med nära och kära så mycket som möjligt har jag växlat pengar :D
Man känner verkligen att resan är på riktigt när man växlar pengar!

De få dagar som är kvar ska jag hinna gå på bio för att fira min pappas födelsedag, göra Köpenhamn, se Foo Fighters och fira midsommar. På midsommarafton kommer jag att befinna mig utomlands och jag tror att det blir svårt att få tag på den klassiska svenska midsommarmaten :D

Snart är insamlingen uppe i 5000 kr!

                                                           

1 kommentar:

  1. Ett stort grattis till jobbet och insamlingen! Ta hand om dig och barnen.

    SvaraRadera