Stort tack till alla bidragsgivare!


Insamlade pengar till sommarens inköp: 6300 kr
Insamlade pengar till julens inköp: 7300 kr


Ett stort TACK till alla er som bidrog till insamlingen till förmån för barnen på Lopselis. Ni är mina hjältar!

Summan för de båda insamlingarna slutade på 13600 kr. För de pengarna lyckades jag få så otroligt många bra saker till barnen på barnhemmet!


lördag 25 juni 2011

Alice i Underlandet

Idag vaknade jag tidigt. Kan till stor del bero på att grannarna bestämt sig för att ha "fest" kl 9 på morgonen. Hög musik och falskt skrålande. När de sjöng med till svenska artister, Agnes och Robyn för att ge några exempel, kände jag mig allt lite stolt och deras skrålande mindre störigt :D

Kom precis hem, har varit ute på en promenad. Bara fem minuter bort ligger en park som består av grönt i alla dess färger och uppförsbackar! När jag kom upp på toppen fick jag en "Alice i Underlandet" känsla. Där uppe mitt i all grönska fanns ett litet tivoli! Hade aldrig kunnat gissa mig till att jag skulle mötas av den synen. Skoj!

Nu ska jag fika. Dagens fika består av Chai latte med kaffe och en chokladmuffins. Bildbeviset kommer här:



I eftermiddag ska jag ut och leta efter en hårborste. Ingen bra idé att glömma hårborsten hemma och upptäcka att man endast packat med en luskam! 


                                                                             

1 kommentar:

  1. haha, ja det låter jobbigt att borsta sig med en luskam ;)

    SvaraRadera