Stort tack till alla bidragsgivare!


Insamlade pengar till sommarens inköp: 6300 kr
Insamlade pengar till julens inköp: 7300 kr


Ett stort TACK till alla er som bidrog till insamlingen till förmån för barnen på Lopselis. Ni är mina hjältar!

Summan för de båda insamlingarna slutade på 13600 kr. För de pengarna lyckades jag få så otroligt många bra saker till barnen på barnhemmet!


söndag 12 juni 2011

Söker billig kamera! :D

Idag shoppade jag loss i stan. Jag köpte bara saker jag behöver på resan! Nu kan jag stryka inhandlandet av en bra miniväska och lås till datorn jag ska ha med mig på resan från min lista :D
Jag såg en digitalkamera på Clas Ohlson för 349 kr och tänkte direkt att den vill jag ha. Givetvis var den slut :( Vill ha en kamera med på resan som inte kostar för mycket. Någon som har ett tips på var jag kan få tag i en sådan?




På listan återstår bara 50 andra saker att köpa/göra. Men så är det ju när man ska iväg och resa. Mycket ska göras och fixas :D

Man kan lugnt påstå att jag blir nervös så fort jag tänker på att jag snart ska ge mig av.

                                                                         

2 kommentarer:

  1. Du kan få låna en kamera av mig om du vill! Kram från mig :)

    SvaraRadera
  2. Hej Ammie,

    Vad snällt! Jag känner dock att jag vill ha en kamera som jag inte behöver vara rädd om. Skulle den bli stulen hade jag mått jättedåligt om den inte tillhör mig.

    Tack ändå! :D

    Kram

    SvaraRadera