Stort tack till alla bidragsgivare!


Insamlade pengar till sommarens inköp: 6300 kr
Insamlade pengar till julens inköp: 7300 kr


Ett stort TACK till alla er som bidrog till insamlingen till förmån för barnen på Lopselis. Ni är mina hjältar!

Summan för de båda insamlingarna slutade på 13600 kr. För de pengarna lyckades jag få så otroligt många bra saker till barnen på barnhemmet!


tisdag 27 december 2011

Sista dagen på barnhemmet!

Klockan är nu 01.32 och om några timmar ska jag ta bussen till flygplatsen. Jag kan inte komma till ro, kan inte sova. Så många tankar och känslor inombords som jag inte riktigt vet vad jag ska göra av. 
När jag kom hem från min sista dag på barnhemmet för denna gången somnade jag och sov i flera timmar. Att skiljas från barnen var tufft och jag grät massor väl utanför, när ingen kunde se mig.
Idag har de bråkat om min famn på ett sätt de inte gjort tidigare. Det är märkligt, precis som om de känt på sig eller förstått att idag var min sista dag.

Gårdagens shopping resulterade i följande:



































Vid 10.oo fick barnen frukt och tårta! :D De mumsade och njöt! Känner ni igen tallrikarna?


Nu säger jag och nallebjörnen som tar emot dig utanför avdelningen på andra våningen god natt!


Om ett par timmar väntar en jobbig flygresa hem till Sverige och Göteborg. Senare på kvällen når jag min slutdestination; Lund.

Stort tack till alla er som bidragit till julens insamling! Jag hoppas att ni känner er nöjda med hur jag spenderat dem!

KRAM

1 kommentar:

  1. Hej Louise! Välkommen hem, du får gärna ringa mig om du vill prata, jag har gjort den där resan många gånger och det är lika jobbigt varje gång. Kram 0707664406

    SvaraRadera