Stort tack till alla bidragsgivare!


Insamlade pengar till sommarens inköp: 6300 kr
Insamlade pengar till julens inköp: 7300 kr


Ett stort TACK till alla er som bidrog till insamlingen till förmån för barnen på Lopselis. Ni är mina hjältar!

Summan för de båda insamlingarna slutade på 13600 kr. För de pengarna lyckades jag få så otroligt många bra saker till barnen på barnhemmet!


tisdag 13 december 2011

Luciafirande och goa Göteborg

Nu ligger jag i den fina hotellsängen och vilar mina fötter! Det har varit en lång dag. Morgonen började med luciafirande och världens sötaste lucia i Hello Kitty mössa :D Personalen på förskolan hade gjort det mysigt på gården med tända marschaller!


I förmiddags blev det då dags för mig att lämna hemmet för att ta bussen till Göteborg. Det regnade i Lund, det regnade även i Halmstad. 


Och det vräkte ner i Göteborg. Det har jag ingen bild på för det var så deprimerande.

I Göteborg har de också hunnit julpynta :D 



Inget Göteborg utan en spårvagn i rörelse!


Hotellet jag bor på är så FINT! Tack D som fixade fint hotell för en billig peng! I receptionen hittar man denna vackra gran.


Jag visste dock inte att Göteborg är Sveriges huvudstad. Man lär sig något nytt varje dag ;)


Imorgon vid den här tiden, är klockan inte 21.35 utan 22.35 för min del och jag befinner mig i mitt andra hemland :D 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar