Stort tack till alla bidragsgivare!


Insamlade pengar till sommarens inköp: 6300 kr
Insamlade pengar till julens inköp: 7300 kr


Ett stort TACK till alla er som bidrog till insamlingen till förmån för barnen på Lopselis. Ni är mina hjältar!

Summan för de båda insamlingarna slutade på 13600 kr. För de pengarna lyckades jag få så otroligt många bra saker till barnen på barnhemmet!


lördag 24 december 2011

Julklappsöppning

Då har det blivit dags att öppna julklapparna! :D












Japp, två stycken :D








Japp, två stycken likadana :D


Sötaste sparkdräkten till sötaste bebisen!



Alldeles nyligen var jag och handlade fler leksaker men de får ni se imorgon :D

KRAM!

1 kommentar:

  1. Va roligt att se bilder från barnhemmet, va duktig du är :-)
    Jag vet inte om du fick mitt mail, men du kan maila mig annars på golimpan@hotmail.com jag är så nyfiken.
    Ha en fin jul Louise!

    SvaraRadera