Stort tack till alla bidragsgivare!


Insamlade pengar till sommarens inköp: 6300 kr
Insamlade pengar till julens inköp: 7300 kr


Ett stort TACK till alla er som bidrog till insamlingen till förmån för barnen på Lopselis. Ni är mina hjältar!

Summan för de båda insamlingarna slutade på 13600 kr. För de pengarna lyckades jag få så otroligt många bra saker till barnen på barnhemmet!


måndag 5 december 2011

Har ni sett vad insamlingen är uppe i? :D

Insamlingen är uppe i 4650 kr! Jag blir så glad av att så många fina människor vill hjälpa till och bidra!

Jag efterlyser fortfarande förslag på vad jag kan köpa i julklappar till barnen. Ni som har barn eller arbetar med barn, vad uppskattas i åldrarna 1-3 år? :D

2 kommentarer:

  1. Ben har ju precis skrivit sin önskelista så jag kan ju ge dig lite idéer från den och lite annat jag har kommit på :)

    Roliga böcker (som låter, prasslar, med flikar, olika material...), knoppussel, cd-skivor (Mora träsk går kanske hem i litauen? :), kläder, lera och lersaker (sån man gör spagetti med), kritor, fingerfärg, köksleksaker; leksaksmat, servis, bollar, bilar, dockor, några mysiga saker till rum tex; lampor, gardiner, tavlor

    Ja det blev en lång lista men du kanske fick några idéer :) Ska bli spännande att följa din resa!! KRAAAAAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  2. Jag glömde klossar och annat man kan bygga med; såna stapeltorn som man kan sätta i varandra eller bygga som ett torn!

    SvaraRadera