Stort tack till alla bidragsgivare!


Insamlade pengar till sommarens inköp: 6300 kr
Insamlade pengar till julens inköp: 7300 kr


Ett stort TACK till alla er som bidrog till insamlingen till förmån för barnen på Lopselis. Ni är mina hjältar!

Summan för de båda insamlingarna slutade på 13600 kr. För de pengarna lyckades jag få så otroligt många bra saker till barnen på barnhemmet!


lördag 10 december 2011

Andra och sista kalaset för i år avklarat

Då var andra och sista 30 års kalaset avklarat och insamlingens summa har ökat :) Me like!

Förutom pengar till insamlingen fick jag en släkttavla som tog mig fem generationer tillbaka i släkten! Stort tack finaste moster! Jag fick även en flaska vitt vin, choklad och lite mer choklad :D

Lägger upp lite bilder vid ett senare tillfälle. Är helt slut i huvudet efter att ha bakat, städat, lagat mat, städat, bakat och lagat mat :D Nu ligger jag i sängen, pausande och intar julmust intravenöst.

Snart reser jag! Även om jag varit där en gång i år känns det nervöst och spänt! Det blir mitt livs andra resa!

Kram på er!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar