Stort tack till alla bidragsgivare!


Insamlade pengar till sommarens inköp: 6300 kr
Insamlade pengar till julens inköp: 7300 kr


Ett stort TACK till alla er som bidrog till insamlingen till förmån för barnen på Lopselis. Ni är mina hjältar!

Summan för de båda insamlingarna slutade på 13600 kr. För de pengarna lyckades jag få så otroligt många bra saker till barnen på barnhemmet!


söndag 18 december 2011

Middag och biobesök

Idag vaknade jag med halsont, huvudvärk och feberkänsla. Jag valde att stanna hemma från barnhemmet för att kurera mig och hålla tummarna för att det skulle lägga sig. Just nu känner jag mig något bättre och hoppas vara på plats imorgon igen! Tacka vet jag Alvedon i sådana här situationer. Man märker direkt när tabletterna slutar att verka.

Efter att ha vilat bestämde jag mig för att ta en dusch. Duschen resulterade i att jag kände mig piggare och därför tog jag mig till shoppingcentrat som ligger fem minuter härifrån. Där åt jag middag på en restaurang. De gjorde reklamen för en speciell rätt och den såg ut att bestå av kycklingfilé, stekt potatis och någon grönsaksgratäng. Väl inne vid bordet hade de rätten på en plansch i mindre format och då påminde det mest om en fiskfilé av något slag. Det spelade mig inte någon roll; fisk eller kyckling är lika gott. Jag blev väldigt besviken när jag fick in rätten och med första tuggan insåg att det var en seg fläskkotlett! 
Som tur var vägde besöket på bion upp den tråkiga överraskningen på restaurangen! Jag såg Breaking dawn, saga 1 och den var så bra! Satt och grät med jämna mellanrum och slutet fick mig att längta efter del 2!

Här kommer några bilder från ett Kaunas by night!






KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar