Stort tack till alla bidragsgivare!


Insamlade pengar till sommarens inköp: 6300 kr
Insamlade pengar till julens inköp: 7300 kr


Ett stort TACK till alla er som bidrog till insamlingen till förmån för barnen på Lopselis. Ni är mina hjältar!

Summan för de båda insamlingarna slutade på 13600 kr. För de pengarna lyckades jag få så otroligt många bra saker till barnen på barnhemmet!


söndag 18 november 2012

Kartong 2/3

Den andra kartongen är nu inlämnad på posten. Denna kartong innehöll  kläder och ett brev till en av de anställda på barnhemmet.
Då var det bara en kartong kvar! Det som ska packas och skickas iväg är de sista kläderna, och julklapparna jag tänkte köpa inom kort.
Min julklappsinsamling har rullat igång och jag tackar familj, släkt, vänner och anonyma för era bidrag. Jag ska köpa fina julklappar till fina barn! 
Det känns så bra att så många fina människor ställer upp! Utan er hade inte detta varit möjligt!
Allt prat om julklappar får mig att tänka på jultomten. Här kommer en bild på en söt sådan! : )

 
 
KRAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar