Stort tack till alla bidragsgivare!


Insamlade pengar till sommarens inköp: 6300 kr
Insamlade pengar till julens inköp: 7300 kr


Ett stort TACK till alla er som bidrog till insamlingen till förmån för barnen på Lopselis. Ni är mina hjältar!

Summan för de båda insamlingarna slutade på 13600 kr. För de pengarna lyckades jag få så otroligt många bra saker till barnen på barnhemmet!


fredag 16 november 2012

Den första kartongen med skor har anlänt

Yay! Den första kartongen/lådan har kommit fram! :)
Jag var precis inne på postens hemsida och där kunde jag läsa följande:
Försändelsen är utlämnad till mottagaren
Försändelsen lämnades ut 2012-11-16 kl 09:14
 
 
I nästa kartong finns bland annat dessa fina kläder!

 Bra kläder för regniga dagar. Regna kan det verkligen göra i Kaunas! 

Sköna mössor för små huvuden. Jag hade också velat ha en mössa med söta toffsar på! :)

En underbart fin stickad tröja, och en lika fin kofta!
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar