Stort tack till alla bidragsgivare!


Insamlade pengar till sommarens inköp: 6300 kr
Insamlade pengar till julens inköp: 7300 kr


Ett stort TACK till alla er som bidrog till insamlingen till förmån för barnen på Lopselis. Ni är mina hjältar!

Summan för de båda insamlingarna slutade på 13600 kr. För de pengarna lyckades jag få så otroligt många bra saker till barnen på barnhemmet!


onsdag 14 november 2012

Första kartongen är på väg!

Hej alla läsare!

I helgen fick jag fyra IKEA-påsar med kläder och skor! Sedan dess har jag sorterat innehållet, tvättat kläder och packat. Igår skickade jag en kartong med skor.
 
Här är några av de skor som får nya ägare inom kort.
 
En kartong med SKOR! :)
 
 

Tyvärr hade jag inte möjlighet att skicka ner alla kläder och skor som skänkts till ändamålet. Jag valde att fokusera på skor, varmare kläder och finkläder till både pojkar och flickor. Resten skänktes till Kvinnojouren och Erikshjälpen.

Idag eller imorgon skickas en kartong med kläderna jag har sorterat ut. Det är roligt och spännande. Jag hade dock inte kunnat göra detta om det inte hade varit för alla er som bidragit med kläder och skor! Stort tack!
 
KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar