Stort tack till alla bidragsgivare!


Insamlade pengar till sommarens inköp: 6300 kr
Insamlade pengar till julens inköp: 7300 kr


Ett stort TACK till alla er som bidrog till insamlingen till förmån för barnen på Lopselis. Ni är mina hjältar!

Summan för de båda insamlingarna slutade på 13600 kr. För de pengarna lyckades jag få så otroligt många bra saker till barnen på barnhemmet!


torsdag 22 november 2012

Första lådan är "bekräftad"

Jag är så glad! I tisdags fick jag ett mejl av en av pedagogerna på barnhemmet. Hon tackade för presenterna (skorna) de hade fått! :)
Jag hade inget tvivel om att sakerna skulle komma fram till rätt person men att få det bekräftat är alltid skönt. När det dessutom inte handlar om ens egna saker är det ett ännu större plus att få mottagandet bekräftat.

Jag håller på att packa låda tre som bland annat innehåller fina festkläder och julklappar! Här är några exempel på vad som finns i.






 


Klänningen finns med i denna låda, tightsen i förra.
 
 
Jag uppskattade inte hur mycket tid det skulle ta att fixa och dona med allt. Det har absolut varit värt det, men nästa år kommer jag nog att bara fokusera på julklappar. Man lär så länge man lever! :)

                                                                KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar