Stort tack till alla bidragsgivare!


Insamlade pengar till sommarens inköp: 6300 kr
Insamlade pengar till julens inköp: 7300 kr


Ett stort TACK till alla er som bidrog till insamlingen till förmån för barnen på Lopselis. Ni är mina hjältar!

Summan för de båda insamlingarna slutade på 13600 kr. För de pengarna lyckades jag få så otroligt många bra saker till barnen på barnhemmet!


tisdag 20 november 2012

Julklappar till fina barn

Den andra kartongen är på väg mot sin destinaion Lopselis i Kaunas, Litauen. Innehållet är fina barnkläder till underbara barn!

 
 
I söndags besökte jag en leksaksaffär för att handla julklappar till barnen på Lopselis. Det var lättare förra julen då jag var på plats i Kaunas. Nu måste jag tänka på fraktkostnaden och det påverkar givetvis.
I kväll tänkte jag börja slå in julklappar och inom kort kommer nära och kära att få julhälsningar med  bild/bilder på vad deras bidrag har gått till. Kul! :)

 
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar