Stort tack till alla bidragsgivare!


Insamlade pengar till sommarens inköp: 6300 kr
Insamlade pengar till julens inköp: 7300 kr


Ett stort TACK till alla er som bidrog till insamlingen till förmån för barnen på Lopselis. Ni är mina hjältar!

Summan för de båda insamlingarna slutade på 13600 kr. För de pengarna lyckades jag få så otroligt många bra saker till barnen på barnhemmet!


onsdag 18 maj 2011

Pågående insamling


Längst upp på bloggens framsida finns en summa som talar om hur mycket den pågående insamlingen till förmån för barnen på Lopselis är uppe i. Alla bidrag är betydelsefulla och inget är för litet!

Jag har ändrat utseende på bloggen. Det är oerhört roligt när man kan designa och få sidan precis som man vill ha den! Har nog inte designat färdigt :D

                                                                          

2 kommentarer:

  1. Man blir aldrig färdig med designen på bloggen :) Roligt att du kommer blogga om din spännande resa! Ha det så bra vännen! Kram

    SvaraRadera
  2. Roligt att du skrivit en kommentar Ammie! Min första :D
    Ja, det ska bli en spännande resa. Kommer att blogga så mycket jag bara kan under tiden som jag är iväg!
    Ha det så bra!

    Kram

    SvaraRadera