Stort tack till alla bidragsgivare!


Insamlade pengar till sommarens inköp: 6300 kr
Insamlade pengar till julens inköp: 7300 kr


Ett stort TACK till alla er som bidrog till insamlingen till förmån för barnen på Lopselis. Ni är mina hjältar!

Summan för de båda insamlingarna slutade på 13600 kr. För de pengarna lyckades jag få så otroligt många bra saker till barnen på barnhemmet!


torsdag 26 maj 2011

Bagage

                                                Kabinväska & pass - check



När jag hade betalat min resa upptäckte jag att det kostar 20 euro per resa (antal resor till och från Kaunas blir fyra stycken, mellanlandar ju i Riga både dit och hem) för att checka in sitt bagage. Då bestämde jag mig för att packa lätt. Det får helt enkelt räcka med handbagage. Handbagage = gratis.
Jag har ju tillgång till tvättmaskin så jag ska nog klara mig :D

Nu letar jag efter ett alternativ till magväskan. Behöver en liten väska där jag kan ha betalkort, pengar och lägenhetsnyckel. Har du något tips?

                                                                            

1 kommentar:

  1. Ja, en liten axelbandsväska med dragkedja som man kan ha utanpå eller innanför en jacka. Jag har du kan låna :-)

    SvaraRadera