Stort tack till alla bidragsgivare!


Insamlade pengar till sommarens inköp: 6300 kr
Insamlade pengar till julens inköp: 7300 kr


Ett stort TACK till alla er som bidrog till insamlingen till förmån för barnen på Lopselis. Ni är mina hjältar!

Summan för de båda insamlingarna slutade på 13600 kr. För de pengarna lyckades jag få så otroligt många bra saker till barnen på barnhemmet!


onsdag 25 maj 2011

100% av de insamlade pengarna går direkt till barnhemmet

Idag ringde jag ett samtal till min bank och det samtalet gjorde mig väldigt glad! Jag ville veta vad det kostar för mig att ta ut kontanter samt betala med mitt kort i Litauen.
I EU-länder tar min bank ingen avgift för att ta ut pengar i automat. I övriga länder kostar det minst 35 kr. Att betala med kort tar banken ingen avgift för. Jag skulle dock vara nogrann och se efter så att affären/restaurangen inte tar en avgift för kortbetalningen.

Litauen är medlem i EU vilket betyder att pengarna jag tar ut där tar jag ut avgiftsfritt. Inte en enda krona av de insamlade pengarna kommer att gå till avgift av något slag. 100% går direkt till barnen på Lopselis! Inte illa om jag får säga det själv! :D

                                                                                

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar