Stort tack till alla bidragsgivare!


Insamlade pengar till sommarens inköp: 6300 kr
Insamlade pengar till julens inköp: 7300 kr


Ett stort TACK till alla er som bidrog till insamlingen till förmån för barnen på Lopselis. Ni är mina hjältar!

Summan för de båda insamlingarna slutade på 13600 kr. För de pengarna lyckades jag få så otroligt många bra saker till barnen på barnhemmet!


måndag 28 november 2011

Vill du skänka pengar som present/julklapp?

Pengarna rullar in, det går bra nu :D Fler bidrag till insamlingen har landat på kontot! Tusen tack för era bidrag!

Min älskade vän M valde att skänka min 30-års present till henne till insamlingen! Så den summa jag hade tänkt köpa en present till henne för, hamnade på kontot istället! Likaså valde jag att skänka hennes present till mig till insamlingen! :D Är det något du vill göra, skänka pengar som present/julklapp så skickar jag gärna ett fint kort till personen som presenten/julklappen är till med information om insamlingen! 

Förra året behövde barnen på barnhemmet skor (batas). Jag får, liksom då, ta reda på vad de är i behov av denna gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar