Stort tack till alla bidragsgivare!


Insamlade pengar till sommarens inköp: 6300 kr
Insamlade pengar till julens inköp: 7300 kr


Ett stort TACK till alla er som bidrog till insamlingen till förmån för barnen på Lopselis. Ni är mina hjältar!

Summan för de båda insamlingarna slutade på 13600 kr. För de pengarna lyckades jag få så otroligt många bra saker till barnen på barnhemmet!


fredag 11 november 2011

Full av längtan

Allt är nu klart! Resan är bokad och betald. Lägenheten är bokad. Barnhemmet har hört av sig och välkomnat mig tillbaka! :D Känns så otroligt roligt och spännande att få komma tillbaka och få krama om alla barnen. Jag har ingen aning om hur många barn som kan ha adopterats, men ju fler de är desto bättre. Att dessa fina, underbara barn får komma till familjer som älskar dem som sina egna är ju det som är viktigast. 

Jag var inne och läste om projektet Vaggan på denna sidan:
http://www.bonnier.se/sv/content/vaggan-ett-b%C3%A4ttre-liv-f%C3%B6r-handikappade-barn

Där hittade jag en bild på hur barnhemmet såg ut före renoveringen. Jämför den bilden med den jag tog på huset i somras! Vilken otrolig förändring!




Glöm inte att bidra till min insamling! :D

2 kommentarer:

  1. Ja jäklar vilken skillnad!! Kul att se att det har blivit så fint! Vill du förresten ha några barngrejer med dig på resan? Eller du handlar allt på plats som sist? :)

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det en enorm skillnad! :)
    Jag handlar allt på plats som sist men tack för att frågade! :)

    SvaraRadera