Stort tack till alla bidragsgivare!


Insamlade pengar till sommarens inköp: 6300 kr
Insamlade pengar till julens inköp: 7300 kr


Ett stort TACK till alla er som bidrog till insamlingen till förmån för barnen på Lopselis. Ni är mina hjältar!

Summan för de båda insamlingarna slutade på 13600 kr. För de pengarna lyckades jag få så otroligt många bra saker till barnen på barnhemmet!


lördag 26 november 2011

Bio och julklappsinsamling

Idag är en bra dag :D 
Jag ska gå på bio med världens bästa J och två av världens bästa syskonbarn! Vi ska se filmen Arthur och julklappsruschen. Gissa om jag blev överraskad när jag läste detta i mailet från SF:

Biobiljetten kostar ingenting. I gengäld vill vi att du tar men en julklapp till ett barnhemsbarn i Litauen eller Lettland. Paketen samlas in och överlämnas till barnen genom insamlingsstiftelsen Vaggan som hjälper handikappade och övergivna barn i dessa länder. Läs mer på www.vaggan.se

En julklapp per biljett för 50 kr. Det betyder att vi tillsammans ger fyra julklappar, jag och mina syskonbarn tre och J en.

Jag slog in julklapparna precis och de blev väldigt fina :D

1 kommentar: