Stort tack till alla bidragsgivare!


Insamlade pengar till sommarens inköp: 6300 kr
Insamlade pengar till julens inköp: 7300 kr


Ett stort TACK till alla er som bidrog till insamlingen till förmån för barnen på Lopselis. Ni är mina hjältar!

Summan för de båda insamlingarna slutade på 13600 kr. För de pengarna lyckades jag få så otroligt många bra saker till barnen på barnhemmet!


fredag 25 november 2011

Spännande intervju!

I onsdags ringde en journalist från en skånsk tidning och intervjuade mig om mitt engagemang för Lopselis och andra mindre viktiga saker som att jag fyller 30 i år :D Ska bli spännande att se vad resultatet blir av den intervjun ;)

Snart har jag kalas för fina vänner och alla presentpengar (har bara önskat mig pengar) går till årets insamling till barnen på barnhemmet! De får valuta för sina pengar i form av goda kakor, varma drycker, tårta och supertrevligt sällskap :D

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar