Stort tack till alla bidragsgivare!


Insamlade pengar till sommarens inköp: 6300 kr
Insamlade pengar till julens inköp: 7300 kr


Ett stort TACK till alla er som bidrog till insamlingen till förmån för barnen på Lopselis. Ni är mina hjältar!

Summan för de båda insamlingarna slutade på 13600 kr. För de pengarna lyckades jag få så otroligt många bra saker till barnen på barnhemmet!


fredag 6 december 2013

På gång! :)

Igår kom böckerna som jag har beställt till barnhemmet. Detta tack vare ännu ett generöst bidrag! Det blev fem fina bilderböcker.


Ikväll hämtar jag skorna som jag beställde via Tradera. Nio vänners bidrag gjorde det möjligt för mig att köpa tio par inneskor till barnen! Tack! Ni vet vem ni är!
Nu kan jag börja packa min blåa kartong. På måndag skickas den utomrikes! :)



KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar