Stort tack till alla bidragsgivare!


Insamlade pengar till sommarens inköp: 6300 kr
Insamlade pengar till julens inköp: 7300 kr


Ett stort TACK till alla er som bidrog till insamlingen till förmån för barnen på Lopselis. Ni är mina hjältar!

Summan för de båda insamlingarna slutade på 13600 kr. För de pengarna lyckades jag få så otroligt många bra saker till barnen på barnhemmet!


söndag 24 november 2013

Skofrossa! :)

Idag är jag glad. Jag har precis, tack vare fina vänner, köpt sju par skor via Tradera! :D Skorna är helt nya och kostade runt 52 kr paret. 
I torsdags hämtade jag de första sakerna till min insamling. Som ni ser på bilden nedanför var det fina skor, spel och böcker som skänktes till barnhemmet. Tack A! :D



                                                            KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar